hahaha...

satt och läste lite gamla inlägg jag gjort!!

http://kimfoto.blogg.se/2007/december/world-of-warcraft-wow.html#trackback


December 07

  1. hunter 22 (A)

Mars 09


  1. Warrior 80 (H)
  2. Warrior 70 (A)
  3. Shaman 72 (H)
  4. Shaman 70 (A)
  5. Mage 70 (A)
  6. Mage 73 (H)
  7. Paladin 80 (A)
  8. Warlock 80 (H)
  9. Rogue 76 (H)
  10. Priest 77 (A)
  11. Hunter 70 (A)
  12. DK 73 (A)
  13. Druid 80 (H)

Tips! Gör inte samma misstag som jag och lira ally för att sedan upptäcka att horde är bättre lira horde direkt ;)

http://kimfoto.blogg.se/2008/january/vill-ha-snus.html#trackback


Hmm...jo som jag sagt så många gånger att jag ska sluta lyckades jag inte den gången heller.

Men hur som, vet jag idag inte när jag äns tänkte på snus sist, Med andra ord det var ett tag sen jag hade snus under läppen loch jag har ingen aviskt att lägga snus under läppen igen

Sjukt kul att läsa gamla inlägg, nästan också lite pinsamt ibland :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0