Vill ha snus!!

Jag har faktiskt inte snusat sen nyår. Även om detta inte till 100% är sanning, så är det väldigt nära.
Har väl någon enstaka gång satt det under läppen. Sen de höjde priset till ca 45 kr dosan. Då var måttet drogat.
Jag tänker fan inte lägga minst 900:- i månaden på att köra tobak under min läpp. Har tack vare detta resonomang lyckats rätt bra. Iofs la jag minst 800:- i månaden innan de höjde så själva höjningen gör väl inte så stor skillad.
Den stora skillnaden i ekonomin kommer när man slutar helt.

Hade ca 1600:- kvar från den gamla löndan dagen innan den nya kom. Sen kan man inte påstå att det bara va för snuset, men en stor del iallfall..

Men nu för fösta gången känner jag; Ge mig Snus annars hugger jag ned någon eller något - för att beskiva det milt!

FY FAN!!! - Till och med Yosi får snus!!



Men hursom jag ska fan inte åka ned och lägga 47 spänn på snus som de tar på preem.
Ska inte köpa nått snus alls. Och nu är det ju så offentligt att alla i hela världen kan läsa om det. Även om det nu inte är så många som läser denna blogg.

Man måste stå för det man sägt, även om detta inte är fösta gången jag säger att jag ska sluta snusa!
Men det är första gången jag säger att jag ska sluta snusa för alltid!!

Stora ord, nu ska man bara vara stor nog att leva upp till dem!

Ps. Rätt sjukt att det kan börja vatnas i munen av en sådan film. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0