Jag är en gud på att fickparkera

Man blir helt sne vid mig när man på kvällen söker parkering. Eftersom det varje gång är likadant och folk parkerar som miffo - eftersom det bara finns platser där bara en smart kan komma in.
Hade man rullat fram lite skulle en normal bil får plats.

Hur som gör man ofta ett försök att komma in vilket väldigt sällan går. Men idag gick det, kom inte direkt på helt perfekt! Det hela tog knappt någon tid alls - skit stolt.

Kom också att reflektera kring en sak med med ex - eller numera tjejkompis som bor i stockholm. Hon var och hälsade på för några månader sen och hade bil. Gissa vem som fick parkera den, väldigt komiskt hade man sätt det i fönstert hade man nog dött av skratt.

Det känns som att det är något med noll åttor, fickparkeringar och bilkörning är inte deras starka sida, eftersom man har sin t-bana där man slipper, köer och vägskatter.

vet dock inte vart jag vill komma med detta inlägg, om det är att min skånska tjejkompis som bor i stockholm, börjat bli lite  väl  mycket noll åtta, eller om helt enkelt menar att noll åttor ska fortsätta åka t-bana, eller om jag bara måste klaga lite på noll åttor.

Eller om jag helt enkelt är en gud på att fickparkera!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0