Så blir det

Efter att jag målat den svarta väggen så kände vist färgen för att trilla ned. Kollade läget innan jag gick och la mig, och då hade jag en lite bubbla, när jag drig i den låsnade, en större del av färgen - jippie...

Var på en fläck, si sådär kul, man började fundera på vad man missat men jag kan inte nu heller komma på nått, mer än en funkt fläck just bara där, för när jag idag strök på ny färg så satt den.

Aja märker väll hur det blir när jag duschar.. :D


I nuläget ser det ut så här (lite skum bild, då jag fick lägga ihop två utan att stånga mig blodig)
Har målat de mesta och ska göra en styckning till samt måla bakom lite rör ect - snart i mål i allafall..



Jag gillar rutigt, skulle lätt kunna se badrummet något i denna stil, det kakel jag har nu är ju så tråkigt.
Men då ska man lära sig att kakla - i vårutrymme eller hmm...



Sen va de min idé med an text så simpel som "BAD" jag tror på den..


Kommentarer
Postat av: Jippssan

Jo de vlev ju mye snyggare än de gammla badrummet

2009-01-31 @ 22:00:25
URL: http://jippssan.lucasarts.se/
Postat av: Anonym

Ja du, bad är ju lite tvetydigt beroende på om man tolkar det som svenska eller engelska. Jag vet dock inte vilket budskap du försöker att föra fram...

2009-02-23 @ 18:47:26
Postat av: Padma

d va jag som skrev ovanstående kommentar.. varför vill den inte registrera mitt namn?? Störigt

2009-02-23 @ 18:48:24
URL: http://padma.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

vilken skillad! Bra gjort:)

kika in mitt kök, nånstans i bloggen skrev i slutet av feb tror jag...

2009-03-10 @ 13:03:34
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0