Nymålat

Skulle ju som det hete photosopa hur badrummet skulle se ut, kom dock inte så långt började istället måla och fixa det på riktigt. Hade ju även lite idéer med mitt golv i sov rummet som jag har påbörjat.


Så här såg badrummet ut innan jag började, gillar inte den färg där är, påminner om spyor tycker jag. Min tanke var därför att måla rubbet vitt, med en svart fondvägg. Därefter byta ut draperi stången och dyikt mot silver som en bra kontrast mot de svarta. Vill i färlängnongen byta uy vasken med och få in ett litet skåp där under. Kaklet som sitter på väggen vore och helläkert att ha vart annan svart och vit.



Väggen målad och torkning pågår, känns bra tycker jag, va rädd att det skulle kännas mycket mindra men jag tror faktist att de kan få en känsla av mer rymd med tanke på de kontraster som det skapar. Tror också att främe delen av badkaret ska målas svart. Vore där coolt med en text där det står "BAD" så att det inte blir helt svart.



Hmm...skumme färger de blev vid uppladdning på denna bild, hur som plastmatta! Är fult, och jag har det i tre rum!
Kök, hall och sovrum. Tänkte mig då lägga ett laminat golv, och rev därför ut plastmattan, fann då ett udnerlag av spånskivor och undrade givetvis vas som döljde sig där under.



under spånskivorna, fann jag visst ett trägolv! Toppen! Framför allt när det visade sig att mitt tänkta laminat golv såg myckey bättra ut på bild än på riktigt (jävla fotograf) Därav återstår nu en del slipning och målning därefter klart!

Men fyfan vad damm där var i skavarna!



Man borde ju inte fixa två rum samtidigt, men det är smidigt då man kan fixa i det andra medans det torkar i det andra.
På så sätt blir man ju snabbare klar. Dock blir det dubbelt så mycket röra och med badrum och sovrum ur funktion blir det till att sova i soffan, duscha på jobb och borsta tänderna och fixa till frissan i köket!

Aja är nog klar på onsdag eller tisag så det är ju lungt..

Stryckning 2 är snart på gång..

:D

Kommentarer
Postat av: Kim Nilsson

Kim, för fan!

Läs igenom dina texter före du laddar upp skiten. Fss! MB är viktigt!!!! (MB=Meningsbyggnad)

2009-01-13 @ 12:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0