..

Trots att mina ambitioner var stora att ta upp bloggandet stort igen, så blev de kanske inte riktigt så, men jag vill ändå påstå att bloggen lever. Lika stora som min blogg ambitioner var mina var och är! mina ambitioner med min lägenhet.
Tanken var att under den tid jag varit ledig skulle jag fixa mitt sovrum (trots att jag inte riktigt vetat vad jag vill med det)
Skulle också fixa mitt badrum även här utan direkt koll på vad jag vill. Inget av detta är gjort, jag skulle också få upp alla lådor och sådan på vinden, fixat gardiner, målat en vägg, fått uppackat allt och fått till lite mysstämning. Inget är gjort..

Dock är det intressant att jag nu sista dagen innan jag börja jobba lägger 30 minuter, springer upp maed kartonger på vinden, plockar ned 3 dörrar upp med dem på vinden, och upp med en massa annat tjafs på vinden. Eftersom jag bor på fjärde våningen och har vinde ovanför mig är det mer troligt att man samlar katonger som kanske egentligen borde kastas där upp, men vem vet de kan ju vara bra att ha när man flyttar där ifrrån.....................


Kommentarer
Postat av: www.fradaa.blogg.se

Fin blogg! Besök gärna min och tyck till!!!//Frida Grahn

2009-01-07 @ 15:53:39
URL: http://fradaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0