Samma mat i en vecka

Jag var en sväng på Ikea idag och köpte nya sängkläder - måste ju dumpa mina gamla i tvätten och byta blev ett par gröna typ skit coola. Jag vet att jag är en riktig ika nörd men det kan jag leva med. Kom också hem med lite nya haddukar och sådant textilier helt enkelt.

Vad jag nu funderar på är om det är svårt att sy egna gardiner för det vora ju skit tråkigt att köpa färdiga gardiner..

När det gäller min mat denna vecka har jag käkat samma mat varje dag, kykling wok i olika varianter, italiensk, thailänsk, mexicansk ect.. och kommit fram till att wok kan vara mer än asiatik.

Iövrigt måste jag köpa mig en liten kamera som jag bestämt så att jag kan fota coh lägga in bilder på mig blogg, sålde ju min system kamera för ett tag sen och har nu inte ersatt den än med att ha en egen kamera..


Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Det beror ju på hur avanserade gardiner du vill ha,

men att sy på maskin är bäst, har mamma?

annars hör av dig.

2009-04-27 @ 18:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0