Fick knappt upp den

Idag var det faktiskt riktigt fint väder. Det började i och för sig lite grått och blåsigt men det gåra försvann och en del av vinden försvann. Därev kändes det som att man var tvungen att komma ut och ha lite kul i naturen. Så jag tar en väska med lite prylar och en bräda i armen

Kör ned till stnanden och börja pumpa för fullt, rättar ut linorna och har allt perfekt. Då till min stora besvikelse får jag inte upp den. Jag försöker på alla sätt och vis, drar lite i den, drar till vänster, dra snabbt, långsammt, upp, ned, provar med vänster, med båda händerna, jag kör fort, lite långsammare. Provar på land , i vatten men inget funkar, om den bara var 16 och inte 9, 9 är lite för liten.

Plörsligt kommer en vindsnutt och den reser sig, helt perfekt, och jag bahöver bara hjälpa till lite för att slutligen få upp den hela vägen - Underbar känsla.



Dock var det kallt som in i helvete i vattnet!

Kommentarer
Postat av: elle

HAHAHHAAHHA

2009-04-01 @ 20:50:23
URL: http://balalaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0