Snart 1 vecka i lägenheten

Nu har jag snart bott själv i en vecka. Jag har faktiskt inte varit hemma och ätit vilket jag inte trodde att jag skulle. 
Men då mitt kök är helt odugligt, då jag inte har några kastruller eller sånt, så har det ändå funnits en risk. 

Saknar lite andra saker med, jag har ingen mobiltelefon eftersom jag slarvade bort den innan och väntar på en ny, så nu är alla jä**A nummer borta vilket är j****T irriterande.. 

Sen har jag ingen tv heller - vilket jag kan leva utan. Men om man nu med saknar internet, nu räknar jag inte mitt mobila bredband som internet, då man inte kan lira wow på det, så hade en tv varit nice. 

Nu tänker man sig nu att jag har all tid i världen att fixa i lägenheten, få saker på plast osv. NÄ! 
Jag har suttit på jobb istället och lirat wow! haha.. .och käkar micro mat varje dag eftersom vi ahr en micro på jobb, inte äns det har jag hemma.  

Snackade dock med mamma idag och bad henne ta fram kastruller ect som inte behövs. 

Så man får väl fixa en del i helgen. 

Pricken  över i:et är december en försäkringsmånad och jag har valt att pröjsa allt 1 gång per år. Moped försäkring, sjuk & olyksfallsförsäkring, hemförsäkring, tandläkar försäkring jippeie, samt medlemsavgift till bostadsrättsförening och månadsavgift till bostadsrättsföreningen.  Samt möbler och sådant, är fan nästan lus pank och det  är idag 20 dagar kvar till lönen.. 

Det blir lite extra irriterande då jag har två datorer en ny en gammal som ändå är bra, och jag kan inte sälja den gamla :( 
Varför tar vi inte nu men det går helt enkelt inte...annars hade man nog fått en trevlig slant för den. Kan ju klart blogga på den i sängen vilket jag gör nu....

Sov gott!! 

Ps: Jag ska behålla min tapet, på alla 4 väggar dessutom - börjar faktiskt gilla den Ds. 

Kommentarer
Postat av: Padma

Det låter ju som att du har dt ännu mer kaosaktigt än vad jag hade det (innan jag för nån dag sen tog fram skursvampen och diskborsten). Det glädjer mig att nån har det värre =)

2008-12-05 @ 00:19:21
URL: http://padma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0