Fredag kväll

Fredagen har som vanligt, gott åt til att göra inget alls efter jobb. Brukar blir bastu och öl i bland men inte idag. 
Annars ta man de bara lungt dricker en whiskey och gå pch lägger sig efter ett tag. 

Inte idag dock, satt kvar på jobb, lirade wow, surfade  lite annat, kollade en film, käkade pizza och nu hemma. 
Hade ju varit 100 gånger skönare att göra detta hemma. 

Men jag inser att jag är rätt beroende av mitt internet, det är mycket som görs där, spel, kontakter med vänner, film, musik, tv. 

Ser fram emot att få internet. 

Jag ska nu göra mig en lista dock för att få lite gjort, 

Imorgon ska jag: 

  • Sätta upp min bokhylla i garderoben occh får upp prylar där. 
  • Få upp saker på vinden. 
  • Få in kläder i garderoben, 
  • Byta plats på lampor. 
  • möblera mitt sovrum. 
  • Skiva lista på vad som ska göras med mitt badrum. 
  • Åka hem till mamma och pappa och hämta kastruller, egna grejor och en tv. 
  • därefter ska jag ringa min bredbands leverantör och be dem skynda på..
  • maila om min andra dator.. 
Det finns ju också en risk att något annat kommer emellan som är intressantare, roligare eller nått åt det hållet hehe.. 

Hur som helst så är det faktiskt sjukt skönt, att sitta här i sängen i min egna lägenhet, trots lite röra och en kämpig första månad.. 

Sov gott.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0