Då var det dags igen

Då var det dags igen att blogga lite, kan bero på att det ända internet jag har är mitt mobila - vilket jag inte kan lira wow på samt att jag inte har en tv än. 

Sen sist har det hänt en del smått som stort, de stora vilket jag tänkte blogga en del om nu. Är min flytt. 
Har lämnat föräldrarna hemma och skaffat eget. Med andra ord tagit några vuxenpoäng till. 

Flytt kalaset gick av den 29:e november 08 efter ca 2 års kö på helsingborgshem. Dock glömde jag någon gång när jag var 20 att logga in så pass regelbundet som man skulle så 2 år rök där hade haft 4 år då. 1460 dagar eller nått sånt. 

Då hade jag kanske inte bott här nu. 

Det hela slutade med att jag tröttnade på att stå i kö här och var utan att få något, jag tröttnade på att gå på visningar för att sedan inte få lägenheten för att den andra som kollade var en tjej, hade fast jobb, gav bättre intryck, lyckades få korna istället för klave och allt möjligt. 

Så jag köpte mig en 2:a istället på eneborg, dit jag ändå var sugen på att flytta :) 

Så om man nu återgår till vuxenpoängen, jag vet inte om jag hade fast jobb sist jag skev men det hade jag nog. 
Fastjobb är poäng, banklån är poäng, och egenbostad är poäng, ikea kort är väll också poäng. Nu ska man då bara ha ett ica kort? 

Mer kommer!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0