Bada i sverige!

Ska nu klaga på något så sjukt som att det börjar bli varmt. Trots att jag hela vintern gnäller över kylan så klager jag när våren börja komma. Jag har nämligen lagt på mig en rutin som är att jag ska basta, dricka öl och bada varje fredag efetr jobb, eller nån dag på helgen.

Det är faktiskt riktigt gött att hoppa i pluret när det är runt noll i vattnet och när man kommer från bastun.
Om dett dessutom snöar ute är det ju lysande med - nästan magiskt.

Men nu börjar det tyvär blir för varmt i vattnet. Och jag säger tyvärr därför att jag tycker att det aldrig blir varmt nog i vettnet i detta land. Det är ju fan aldrig skönt att vara i vattnet längre stnder här i sverige. Annat är det söderut där man ligger i vattnet vid strandkanten med halva kroppen under vattnet och kopplar bort ala och ligger lätt timmar och sola.

Mmm...nu drömer jag mig bort! Ska också ta och säga god natt nu och fortsätta min drömm...

Slänger upp en liten bild på hur det ska vara när man ska bada i sverige!

image73

Dock tycker jag att man ska bojkotta allt bad eftersom det kränker mänskilga rättigheter, lika mycket som idortt gör i samband med OS...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0