MB

Jag får kanske inte skiva publikt om varningar på MB. Men på min blogg skiver jag va fan jag vill.
Jag är riktigt jävla förbannad nu faktiskt. Har gjort EN bild- obsevera en bild! Som enligt min mening är bland de bästa jag har gjort.

Tro ni inte den blir raderad; för att jag bryter mott en regel. och fyller upp med en annan bild. Som en samma men beskuren samt en tidigare plåtad dödssynd..

Idén med bilderna bygger på att det totalt ska bli 7 bilder en för varje dödssynd. Men reglerna säger att de ska vara fotograferade vid samma tillfälle. Jo fan lycka till att göra 7 bilder av den omfattningen under ett tillfälle. Bara ljussättningern tar ju timmar. Byggnaden av miljö tar också några timmar. Plåtningen lika så och för att inte glömma makeupen som tar 2 - 3 timmar. 3*7=21, 21 timmar för att göra make up.

6*7=42, 42 timmar för att bygga miljöer, 21 timmar för att ljussätta. 28 timar för att plåta, 49 timmar för att städa.
och 70 timmar retusch totalt sätt blir det: 231 timmar, väldigt lågt räknat nu. Man ska ju också skaffa rekvisita och fundrar ut idéer vi kan sätta 40 timmar på detta. Då är vi uppe i 271 timmar, det är 11,29 dygn. För att göra 7 bilder

Eller 33 arbetsdagar. Och detta ska man göra vi ett tillfälle "GL Fucking HF" haha... Men det är ju Modellbilder.se i ett jävla nötskal kvantitet framför kvalitet. Få nog säga att jag är trött på att ladda upp en jäkla massa onödiga bilder för utfyllnad när man egentligen har lagt krutet på att gör en bild som är outstanding!!

Har stor lust att säga tack för kaffet och lämna sidan, men det finns en liten sak som håller mig tillbaka och det är de modellerna som jag har inbokade plåtningar med, hade inte varit snällt mot dem..

Gahhh....är så jävla förbannad, så jag slutar här utan vidare!!

image54



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0