vilken skit dag!

Har idag nog haft den västa måndagen på jäkligt länge. Morgonen börjar så där trevligt med att gå upp tidigare och betala en räkning som kom lite si så där sent, och som blev skickad till min gamla adress så kl 7.30 gör jag detta.

Därefter ska jag vid 7.45 - 7.50 köra till jobb bara det att min mopper står hos mamma och pappa vilket jag kommer på då!

Panik till jobb springer ned för trappan och när jag kommit hela vägen ned uptäcker jag att jag glömt min dator och en kamera, gahh upp igen. Och av någon anledning lägger jag ifrån mig nia nycklar och låser ut mig själv - nåja iväg till jobb.

Jobbet gick väl bra sisådär i 15 minuter då Ralf kommer in och på sitt vänliga sätt påminner och samtidigt undrar var hans uppställning är, visst fan!  Så då stressar vi i gång kamera och hela rubbet och ska ta fram gamla bilder.

Här kommer nästa sak den är försvunnen springer därför och letar efter denna skit i en  30 minuter eller något sådant men teddy finner den till slut och det löser sig.

Nu kunde jag få i mig lite kaffe och frukost. Och nästa sak blir att gå ned för at fixa en sak till hemsidan vilket jag håller på med i lung och ro!

Då ringer det på dörren och en kund kommer sm jag skulle plåta kl 11.00 SHIT! glömde min kund! FAAN! Får dock snabb hjälp av mina trevliga kollegor att komma i gång och bilderna blir ju såklart av den toppklass man kan förvänta sig!

Vidare är det väll dags för lunch och detta går fint, förutom att jag nu lyckas låsa in min kollega i studion, som dessutom va sjuk och skulle ut och hämta sin lunch i bilen haha..

aja han överlevde.

Nu ska jag ta vid och fixa lite bilder och ralf, som tydligen lyckades stöta till kameran och lite smått och gott -Grattis mer jobb för mig som inte redan är stressad, men jag får klart bilden oh få besked på mina andra fotograferade bilder som kunden vill ha.

Och börja fixa till dessa med!

TRO DET ELLER EJ MEDN MÖG DATORN HÄNGER SIG! eller egentligen inte men photoshop fuckar ut och jag får snällt tvångsavsluta skiten och börja om från början! Vet inte hur måna svordomar som kom men det var några stycken.

Som pricken över i:et dök sedan det berömda  16.20 feler up min min dator som innebär att photoshop inte kan spara ned bilder på sitt rätta ställe, detta har ALDRIG! hänt på min dator , men just idag av alla dagar!

Jag får ialfall nedsparat bilderna och ska gå hem, knallar mig dock upp till Teddy för att kolla på när han lirade flipper i väntan på att folk skulle hämta sig, och när jag kommer upp fäller jag kommentaren att jag inte ska röra det flipper spelet för att det skulle paja! OCH VAD HÄNDER!! DET PAJAR! va gjorde jag? andades jag på det?

Nåja jag är nu hemma och ska laga min lax, med potais och sånt, nu ska jag bara paja min mat eller nått för att avsluta denna fulländade dag!

GE MIG ÖL ELLER NÅTT!!  :p

Kommentarer
Postat av: Malin

uuuuuh. du kanske borde börja röka igen? :D

2009-05-11 @ 19:31:38
URL: http://mwilson.blogg.se/
Postat av: kim

usch nej, eller röka vad!? :p

2009-05-11 @ 19:45:13
URL: http://kimfoto.blogg.se/
Postat av: elle

Jävla äckel måndag FY FAAAAAAAAAN. JAG HATAR DENNA jävla dagen jag med!

2009-05-11 @ 22:11:15
URL: http://balalaika.blogg.se/
Postat av: ryan

ditt fel kim... sluta va så klantig



grym blogg föresten, saftiga bilder du tar..

2009-05-12 @ 10:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0