shoppat lite

Idag skulle jag ut föt att köpra en nån tröja typ hood tröja och något v-ringat. Eftersom mina flesta tröor är spårlöst försvunna.

Hur som kom jag hem med detta:



Ny t-shirt liknande tröja med upvikta armar. (byxorna är gamla)



Jag hade iofs en tanke på en ny jacka, då jag just nu bara ha min studio e jacka och min mc jacka.
Men inte kul att gå rundor i dessa hela tiden, Studio e jackan är dessutom jobb jacka - dock väldit snygg
med studio-e.se på ryggen På bildn syns också en svart t-shirt med v-nacke med knappar på. Tycker att det
är gött att det numera finns gott om v-neck även i sveige! :D



Dock blev det ytterliggare en jacka så att jag ska kunna variera mig och ha ångest över vad jag ska välja.
Men det är klart jag slapp ångesten i butiken då jag tog båda två. Blev också en vit t-shit med lite ränder på till detta :D



Denna så ju lagom slappig ut men ändå snygg, kommer nog att gilla denna i sommar :D

Nu har jag modebloggat med, och jag gör mig nog bäst bakom kameran än framför..

Kommentarer
Postat av: Malin

shiiiit manneeeeeen, vääärsta dagens outfit ju!

2009-05-08 @ 23:52:33
URL: http://mwilson.blogg.se/
Postat av: kim

kanske skulle man köra det, men det går väll lika bra som dagens bild );

2009-05-09 @ 00:11:56
URL: http://kimfoto.bloggse
Postat av: Anonym

Första och sista tröjan var snygga :D

2009-05-17 @ 22:15:49
URL: http://sandish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0