Öl i duschen!

Ganska nyligen trots att jag borde stanna hemma och sova, gå lägga mig tidigt och allt sånt eftersom jag var uppe kl 3 i natt, hämtade Andes kl 4 befan mig på Landskrona GK kl 5 för att börja plåta, vidare 8.30 i en park och plåtade mer 10.00 på ett annat ställe och 11..00 på ett annat. Så är man lite slö nu.

Hur som Messade jag Mazze och tänkte att jag ev kunde köra till Ängelholm och träffa alla där vilket jag inte gjort på evigheter. Så jag ställer mig i duschen för att sedan ringa och kolla läget lite ytterliggare och då också förmodligen köra dig.

Trots att jag ska jobba imorgon, hursom får jag av någon anledning för mig att ta en öl i duschen, eftersom det är jäkligt gött med en kall öl och en varm dusch.

MEN HUR FAN SKA JAG KUNNA KÖRA NÄR JAG DRUCKIGT ÖL!!

OCH VAD GÖR JAG I KVÄLL?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0