Lite blandat

Idag har jag utökat min garderob något och ska sen modeblogga lite för fösta gången någon sin men nu berättelsen om
en stund på min bakong som inte är klar.



Hade allt som behövdes i kylen för att jag och



Peter skulle kunna nta av lite sol på balkongen som inte är färdig byggd.



Det innebär att vi sitte på 4:e våningen utan några räcken :D



Så här kommer det att se ut när det blir klart, nästan så att man vill ha det så som det är nu.



Det coola grannhuset sätt från min balkong



Måste också säga att jag har ny säng nya sängkläder och att jag älskar mitt sovrum och mina tapeter, tänk att jag nästan målade över dem, saknar dock lite gardiner och sånt!



Colla handdukar :D



Detalje från mitt numera klara badrum :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0