vad skulle jag blogga om?

Det var nått jag skulle blogga om men jag kan inte komma på vad det var, vilket är skit störigt.

Hursom måste jag köpa en kamera! Att ta bloggbilder med mobilen sugger, även om man nu kan photoshoppa lite.
Men min mat idag ser på bild inte så god ut som den var! Grillad kykling med lime, cockos, vitlök, Med stekt potatis med lite paprika i och även lite grillad svamp och pakrika :) gött!!

Tips; för att får kyklingen riktigt perfekt och saftig, kör den först i ugnen sedan lägger du den på gillen och gillar med safen från stekningen i ugnen...


























Någon som kan lära mig att lägga upp mat snyggt, för det är något jag inte riktigt kan, och det stör mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0