Trött

Börjar faktiskt bli lite trött och sliten. Och shit jag är bara 21 år gammal!
Men nu när jag tänker på det så kan jag lungt säga att jag varje dag denna månad och stora delar av månaden där på har lagt minst 12 timmar om dagern på diverse jobb. 8 - 17.00 riktigt jobb 17.00 - sent på natten eget jobb.

Det sliter ju en hel del på kroppen och ja borde ta en helg eller så och bara vila och ta det lungt.
Tyvärr säger jag även om jag älskar det så är jag fullbokad med egna plåtingar hela månaden ut och en bra bit in på nästa.

Låter ju presis som att jag har noll tid till att göra något annat. Men nu kommer det lustiga. Jag stressas inte, jag hinner med att umgås med vänner och sådant, mer än vad de hinner med mig många gånger...

Märkligt men så kan det vara..

Denna dagen är ju verkligen inget undantag när det gäller 12 timmars dagar, är uppe i 14 timmar nu. Men sätter punkt för detta nu. Åker hem öppnar ming en öl och kollar på Shrek den tredje!

Sov gott!

På tal om film & dagensbild spm nämns i tidigare inlägg!

image18

Bildveskivning: 1 av sex bilder inspirarade av Matrixfilmerna. Restrerande bilder finns att se på www.kimfoto.tk

Kommentarer
Postat av: anders.ebefeldt

kim ge mig film nu! piratebay är långsamt :/

2007-09-21 @ 00:25:59
URL: http://funderlig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0