Hemmakväll

Har lite mer tid och ork för att skiva nu. Man kan ju undrar varför jag sitter hemma så här på en lördags kväll. 
Jo jag var ute i går på en reklambyrå fest, som några kunder till oss hade. Det var jäkligt trevligt, och man träffade många intressanta människor. 

Var också jäkligt grym på nintendo wee och bowling - men man har ju lirat det en hel del så det var inte så konstigt. 
Hur som samma dag så var vi iväg på ett jobb där jag bar utrustningen lite galet - vilket ledde till att jag vres min rygg. 

Idag när jag vaknade hare jag galet ont i den. Kunde knappt äns röra mig. Nu sitter jag här och skiver. Och kommer att få ont så fort jag ska resa mig. 

Känns därför inte som en hitt att gå ut och dansa ect med min rygg, tyvärr! :( 

Kommentarer
Postat av: Baby

Jag har också en hemma kväll...

2007-09-01 @ 23:43:59
URL: http://babyinacorner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0