2:a assistent

Denna blogg som ni ser handlar ju väldigt mycket om foto, vilket är ganska oundvikligt då jag lägger en stor del av min tid på foto. Båden yrkesmässigt men också på fritiden. 

Dock är jag inte fotograf i den bemärkelsen att ja gör egna jobb i studion där jag jobbar. Jag får helt enkelt hålla mig till att göra egna bilder, städa, diska, sätta ljus, släpa utrustning, retuschera och lite sånt smått och gott. 

Däremot har jag nu fått trevliga nyheter: vi ska få en 2:a assistent i studion. Vilket är väldigt skönt. Det innebär att hon kan göra en stor del av skitgörat, och jag kan koncentrera mig mer på det jag ska inom bildvärlden. 

Skönt helt enkelt! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0