"citat" Från MB

Lite citat från www.modellbilder.se som är kommentarer som har lagts på mina bilder. Kan ju inta säga annat än att man blir förbannat glad.

Stort tack till alla som kommenterat, visat intresse, kritiserat, kollat, deltagit och gjort detta möjligt.
Räkna med att det kommer mycket mer!


"man såg nåstan på tumnageln att det var Vidvinkel Kim som plåtat. Toppenjobb och toppenljus."

"Snyggt! Jag gillar ditt bildspråk. Att man redan när man ser tumnageln i sessionslistan kan ana "hmm, det där ser ut som den där kim varit framme", då har man kommit en bra bit."

"Egen stil på bilderna verkligen, super speciella och asbra! Gillar den sista bäst."

"Fyyyy fan vad brilljant det här är!!!! Jag är stum av beundran över Kims insats. Naturligtvis har ju mua och modeller bidragit med att gett Kim bra grundplåter...men ändå...wow! #:o)"

"Bilden är väldigt tjusig på ett skruvat och bra sätt. Syntes direkt även på förstasidan att det var nåt speciellt som väntade."

"Underbar session. Kanonskönt lek med ljuset. Du har verkligen lyckats tycker jag. Man blir glad av dessa bilderna."



Detta är ju för fan det man vill uppnå med sina bilder, och när detta kommer vill man bara ha mer och mer! :D

Här kommer en nyare bild gjort för inte allt för länge sedan.

image52



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0