Kiss!

Många vet nog egentligen inte hur store kiss egentligen är. Senaste plattan kom 1998, och jag var inte sen med att köpa den, inte heller tog det lång tid förens jag lyssnar igenom den ett x antal gånger. Faktiskt går fortfarande platta i bilen rätt ofta. Den ligger på datorn och ipoden. Desamma gäller band som Guns n roses, metallica m.fl 

Det är intressant, om t.ex Brittney Spears hade varit borta i 10 år. Tror ni verkligen då att hon utan vidare hade kunna komma tillbaka storslaget. Troligtvis inte. 

Nu har Kiss snart varit tysta i 10 år. Och jag vänta ivrigt på en ny latta och en ny turnering. 
Så att man kan kryssa av dem från listan. 

Videon jag visar här ger en klar inblick i vad jag menar. 
Och blir man sugen på nästa platta eller vad. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0