Tävling i gbg

Jag tävlade i helgen för första gången någonsin, det var sjukt kul och det märkliga är att man lärde sig mer på en lördag i gbg med åkning och tävling än vad man gjort under 2 mån hemma om man hårddrar det, och frävränger värkligeten

Men man satsade 100% där och vär därför helt enkelt tvungan att fixa det - vilket man inte alltid gjorde med tanke på alla min sår.. ):

Tävlingen går ut på att man startar 4 stycken och åker 3 gånger. Den som kommer 1:a får 1poäng. 2:a 2poäng 3:a 3poäng och 4:a 4poäng. De 2 som har minst poäng efter sina tre åk går vidare till finaler.

Mitt mål var att inte hamna sist vilket ja lyckades med :D Så jag är skit nöjd!

Även inan och efter tävling till sent in på natten blev det mysåkning och öl i gbg vilken är en riktigt go stad att åka bräda i det är backar över allt.

Sen skulle man lägga sig och sova, i tält och sovsäck, vilket var lite sännade då man hade ont lite här och var!

Hur som en riktigt bra helg ;)




Jag i action som ni ser stod jag också på min bräda rätt mycket med :D Foto av: Jonas Aronsson http://tar.zxvf.se/



Störigast av allt är detta såret som gör att jag inte kan åka ordentligt på ett tag nu :(



Man ska alltid åka med skydd, hjälm, knäskydd, ryggskydd och armbågsskydd, det sistnämnda hade jag
men ändå lyckas jag att skada min armbåge :)



Var,när eller hur jag fick detta,  förutom i gbg näckrosedammen open, när jag åkte longboard 2009 vet inte



Såklart ska man pricka in sin tatto med..



Och även ballen (på skånska så har man två ballar och det är altså ena halvan av röven. på stockholmska har man en och den brukar inte vara så hårig.)

Kommentarer
Postat av: Padma

Om man har håriga ballar är något helt individuellt... Dina råkar vara ganska exceptionella.

2009-08-25 @ 10:34:17
URL: http://padma.blogg.se/
Postat av: kim

Exceptionellt manliga :p

2009-08-25 @ 10:48:49
URL: http://kimfoto.blogg.se/
Postat av: dorion

aj, inga dåliga sår du fick, hoppas tatueringen klarar sig och grattis till att du lyckades med ditt mål (att inte hamna sist)!

2009-09-18 @ 22:23:29
URL: http://www.daredesign.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0